dinsdag 23 april 2013

Catrice || 200 Get The Nudes Paper


Hallo allemaal! Pas was ik aan het shoppen met mijn vriendin en toen we in het Kruidvat waren wilde ik toch wel een lipstick proberen. Omdat ik de lipsticks van essence er zo nep en lelijk uit vond zien liep ik naar het schap van Catrice en daar waren wel mooie lipsticks, en ook veel mooiere kleuren. Ik heb de kleur die mijn lippen ook zijn gekozen door middel van alle lipsticks te testen, en dit was de beste. Hij is iets rozer dan mijn lippen zijn en geeft een mooie glans aan mijn lippen. Ook zitten er een paar glitters in de lipstick, maar dat is maar heel subtiel.


De lipstick heeft een mooi glimmende huls die makkelijk in en uit draait. Het ziet er helemaal niet goedkoop uit, en in de lipstick zelf staat nog een keer catrice. De glimmende huls was wel een beetje lastig te fotograferen zoals je ziet. 

De lipstick brengt fijn aan en is lekker romig. Ook blijft hij lekker lang zitten. Deze lipstick kostte vier euro en is echt je geld waard!!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)