dinsdag 30 april 2013

Review || Essence Silky Touch blush



Vorige week woensdag was ik shoppen met mijn vriendin, nou ja alleen naar de Kruidvat. Het is maar net wat je shoppen wilt noemen haha. Onderandere kocht ik daar deze blush. Ik wilde al heel lang een blush proberen, en dat is deze geworden. Ik wilde er een beetje die niet erg opvalt, en mooi bij mij huid paste. En dat is deze blush geworden! Het is de kleur 20 babydoll De verpakking vind ik wel mooi, maar de hoeveelheid, had wel op de achterkant gemogen want dat is niet zo mooi. 

De Kleur geeft op mijn huid een beetje meer kleur en vooral shimmer. Hij had van mij wel iets meer kleur af kunnen geven, hij  is niet super gepigmenteerd. Maar dat komt misschien omdat hij wel vrij goed met mijn huid matcht, en er niet veel verschil inzit. 


 De Blush heeft een mooi patroontje, die ook nog eens best lang zichtbaar blijft. De Blush is gewoon van goede kwaliteit, en je kan hem daarom zeker ook kopen! Hij is goed betaalbaar: 2,49. Voor de rest is hij simpel, maar mooi. Je kan deze blush kopen bij Kruidvat of Trekpleister.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)