zaterdag 20 april 2013

Vogue || Butterfly Parfum Douche



Hallo allemaal! Vandaag schrijf ik een review over een voque product van de butterfly collectie. Dit is de parfum douche. Ik heb deze ooit eens gehad, maar stond al een tijdje onaangeraakt in de kast, en toen ik hem weer zag staan dacht ik: waarom niet? Eerst rook ik even aan de tube, maar eigenlijk vind ik de geur al verschrikkelijk. Mijn broertje vind hem integendeel wel lekker ruiken, dus ruik even in de winkel (als dat mogelijk is) want het heeft een best wel gekke geur, een beetje chemisch.. nouja, in ieder geval hebben ze van alles door elkaar gepropt. Maar toch besloot ik hem te testen.




De geur blijft niet erg lang hangen, waar ik in mijn geval erg blij mee ben, haha. Maar voor de rest, ik merk niet wat hij doet, of zou moeten doen. De geur is er nadat je de douche uit stapt al gedeeltelijk weg. Het is wel een grote tube, en ik weet niet hoe duur ze zijn, maar waarschijnlijk rond de 4,-. Ik zal dan zoeken naar een lekker geurtje, en dan denk ik dat het, het wel het kopen waard is, want je voelt je wel iets verzorgder, en daar doen we het immers allemaal voor toch?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)