woensdag 24 april 2013

Nagellak || Onze favorieten van Catrice


Heey allemaal! Vandaag hebben we iets leuks voor jullie! We showen jullie onze favoriete nagellakjes van Catrice! Veel lees en kijkplezier!

208 Pimp My Shrimp
Dit is echt een lekker zomerkleurtje! Heel vrolijk! Echt, een heel mooi bij wat saaiere kleren, als ik iets grijs of zwarts of juist iets wits aan heb, doe ik dit lakje graag op! Enige nadeel.. Hij dekt niet zo heeel goed. Maar ik vind het zeker wel een lakje van mijn favorieten! Zeker wel!

240 Sold Out For Ever
Wauw! Fantastische kleur. Ik weet niet hoe ik hem moet omschrijven. Een beetje een mintkleur maar dan wat warmer. Ik vind het super mooi! Er staat op het het dopje van het flesje dat je 2 keer moet lakken, maar bij mij dekt die na 1 keer al goed. Toch doe ik hem vaak alsnog 2 keer omdat de kleur dan nog beter uit komt! Ik vind het super mooi! Ik heb er letterlijk en figuurlijk geen woorden voor. Ik kan niet zeggen hoe veel ik van dit lakje hou!



En dan nu de andere favorieten! Op een rij 
wrapped around my finger - welcome to roosiewood - Sold out for ever - hip queens were blue jeans -  Lucky in lilac


Hip Queens were blue jeans
Wauw, wat ben ik dol op dit kleurtje! Hij droogt super snel, is super mooi en blijft echt heel goed zitten. Ze zijn erg geschikt voor nail-art. Helaas is dit kleurtje niet meer te koop, omdat catrice weer de schappen heeft heeft vernieuwd. Het is een donkere blauwe kleur. Een echte donkere blauw, zoals het hoort. Het is wel een echt winterkleurtje, waarschijnlijk is daarom ook het kleurtje verdwenen uit de schappen. Het lakje dekt goed, ja echt dit is mijn liefde!

Lucky in Lilac
Aaah, mijn mooiste paarse kleurtje. Na die van Essie dan.. want daar hou ik nog veel meer van, maar die is ook veel lichter. Lucky in Lilac is al heel lang niet meer te koop, het kleurtje is namelijk al 2 jaar oud en begint al aardig aan te pappen. Ik moet hem eigenlijk vaker gaan dragen, maar ik heb zoveel nagellak dat dat niet altijd kan. Ik heb mezelf zelfs al een verbod opgelegd voor het kopen van nagellak, want ik heb alle kleuren al, en heb al 62 potjes verzameld!


Wrapped around my finger
Ik weet nog heel goed toen ik dit kleurtje kocht, het is namelijk mijn aller eerste catrice lakje!! Ik was aan het logeren met een vriendin van de basisschool, en toen gingen we even naar drop. Toen liepen we de kruidvat in, en kocht ik deze baby. Inmiddels is hij al half leeg maar heb hem voor de foto even op z'n kop gehouden zodat je dat niet zo goed ziet. Hij is nu echt al heel dik, maar ik vind het nog steeds een hele mooie kleur en zal hem voor altijd bewaren, in ieder geval het potje haha.

Welcome to Roosywood
Dit lakje is een echt herfstig lakje. Het is helaas niet meer te koop, maar het is wel een favoriet van mij. Ik heb hem nog maar net. Ik heb hem namelijk gekocht in de sale voordat Catrice haar schappen veranderde. Het lakje heb ik 1 keer gedragen, en toen ging hij er jammer genoeg wel vrij snel af, maar ik denk dat het lakje voor in de zomer ook nog prima kan omdat hij helemaal niet donker is en gewoon een donkere framboos kleur heeft.

De lakjes kostten tegenwoordig 3 euro per stuk, maar vroeger waren ze 2,50 en dat is ook onze aankoopprijs.

Dit waren onze favo lakjes, ik hoop dat je het leuk vind! Tot de volgende keer!!

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)