zaterdag 6 april 2013

Review || Essence Stay Matt - Lip Cream

Hallo allemaal,


Essence heeft een tijdje geleden hun schappen vernieuwt. Daarbij zijn ook een heleboel lip glossjes en andere lipproducten bijgekomen. Ik kocht de lip cream in de matte versie. Hij heet 01 velvet rose. Pas was ik in het Kruidvat, en zag ik deze glossjes staan. Ik telde mijn geld, had genoeg en kocht mijn nieuwe gloss! Achteraf denk ik toch dat ik beter de glanzende gloss kon nemen. Waarom? Ik heb lippen van schuurpapier gemaakt. Ik krijg ze niet glad. Als ik een glanzende lipgloss draag zie je al die toestanden niet zo erg. Gelukkig maar, want ik word er helemaal gek van! Maar wat gebeurde er met deze gloss? Alles ging tussen die velletjes zitten. Het was heel donker, en op delen waar het wel glad was, was het mooi, maar... nou ja. Kijk maar naar de foto's!





Let alsjeblieft niet op mijn lelijke lippen! Ik kan er niks aan doen! Ik smeer namelijk elke dag vaseline, wat wel werkt, normaal is het 10x erger. Daar ben ik al blij mee, waarschijnlijk word het nooit beter :( Maar ja, wat maakt het uit, ik doe wat ik leuk vind hihi!




Ik vind de Essence gloss, niet zo heel mooi, hij verdeeld niet zo heel fijn, en je voelt hem wel echt zitten. Ik vind hem snel soort van 'klonteren' alsof alles naar een kant schuift. Ik wil dus snel de glanzende glossjes proberen, om te kijken of die wel bevallen. Als je deze wilt kopen, doe dat dan wel in het geval dat je mooie gladde lippen hebt. Het is een twijfel geval. Hij koste €2,- , daarvoor vind ik hem nog wel zijn prijs waard.

xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)