vrijdag 19 april 2013

LAB || Spring Ooglook!


Mijn vriendin en ik hebben een nieuwe column bedacht. Namelijk het lab! Als we weer eens afgesproken hebben zullen we dat vaak doen, en dan zullen jullie ook zo'n artikeltjes zien. Vandaag heeft mijn vriendin een lente make- up look gemaakt, met een groen lijntje onder de ogen, alleen is die wel heel erg weggevaagd  op de foto! Voor deze look is een mascara van Maybeline gebruikt, een bruine. Het is een met een blauwe huls, een gewone en niet met al die speciale borsteltjes enzo. maar een gewone. Ook is er de essence to die for quattro (waarvan eerder een artikeltje is geschreven) gebruikt  en een palletje waarvan ik niet weet welk merk het is.. Laten we maar snel verder kijken naar wat mijn vriendin er van heeft gebakken!



En, wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel mooi! Niet iets wat ik elke dag zou dragen want het is best heftig hoor!

Wat vinden jullie ervan?

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)