maandag 8 april 2013

Review || Catrice Defining Blush



Hallo lieve bezoekers! Vandaag gaan we het hebben over blush, en dan wel te verstaan de catrice blush! April... als ik het woordje April hoor moet ik aan de lente denken. En denk  ik aan de lente, denk ik aan vrolijke frisse kleuren!

Ik gebruik de catrice blush vaak, het is onderdeel geworden van mijn dagelijkse routine. Ik vind het een mooie kleur, lekker perzik. In de wintermaanden heb je dan toch nog lekker een blosje (dat heb ik wel nodig, zie er altijd zo wit uit in de winter!) op je wangen en in de lente en zomermaanden staat het gewoon heel gezond en leuk en fris! Ik vind het dus een mooie kleur, daarnaast is hij ook super gepigmenteerd! Mijn vriendin (ook van deze blog) hebben deze samen gekocht. We maakten het doosje open en mijn vriendin schoot er met haar vinger in, geen beschadiging, maar wel heeeel veeeeel kleur! Goed gepigmenteerd dus! Ook is hij best zuinig, gebruik hem al denk een half jaar, en er komt nu een deuk in. Verder is hij wel poederig en let op dat je niet teveel doet. Dat zorgt voor een tomatenhoofd! Het natuurlijkst is om het een beetje aan te brengen!

Deze blush kost 3,49 euro en is te koop bij Kruidvat. Er zijn ook andere blushes, die wil ik ook graag! Zelf heb ik de kleur Love & Peach, kleur 030! Wat voor een reviews willen jullie nog meer zien op deze site? Willen jullie iets kopen maar zitten jullie erg te twijfelen en wil je weten of het een goed product is? Laat het dan achter bij de reacties. Dan hebben mijn vriendin en ik weer een goede smoes om te shoppen (wat we al van plan waren) en zijn jullie hopelijk blij! Fijn weekend dames!

2 opmerkingen:

  1. Zeker een vet kleurtje zeg! wowie
    Kan je hem misschien ook de volgende keer swatchen?

    http://lottalux-e.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Jen! Dankjewel voor de tip! Dat zal ik de volgende keer doen! Helaas staat nu net de andere review van de andere Catrice blush online.. en daar heb ik het niet gedaan omdat ik je reactie nu pas lees (ik was op vakantie!). Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)