donderdag 9 mei 2013

Persoonlijk || 1 Weekje vakantie, wat zit er in mijn toilettas?

Hoi allemaal! Het is vakantie jeej!! Daar waren we echt aan toe! Heerlijk vakantie. Deze week ga ik óp vakantie, gewoon in Nederland hoor, maar toch. Het geeft me wel het ultieme vakantie gevoel en dat is fijn! Bovendien is het lekker ontspannend omdat je niet op de klok kijkt en het natuurlijk onwijs gezellig is! De reis gaat deze keer naar Holten.

Op dit moment ben ik mijn tas aan het inpakken.. *zucht*.. ik maak maar een lijstje, anders vergeet ik de helft. Tijdens het nadenken wat ik allemaal ga meenemen op vakantie kreeg ik een ingeving. Ik ga jullie laten zien wat ik allemaal mee neem op vakantie voor een week, ook vertel ik daarbij natuurlijk waarom en vertel ik wat ik er goed aan vind. Veel kijkplezier!


Trouwens, als dit artikel online komt, ben ik allang weer  terug. Geniet van je vakantie!

Ik voeg de foto's toe in dit artikel en mijn computer zegt dat ik met deze foto moet beginnen. Jaa... Dit moet gewoon mee. Blush, je ziet er meteen een stuk frisser en gezonder uit. Op vakantie maak ik het altijd erg gezellig en ga ik laat naar mijn bed. Daarom is was kleur de volgende dag geen overbodige luxe! Jullie hebben van alle 2 deze blushes al een review kunnen zien, het zijn de blushes Love & Peache en Apropos Apricot, allebei van Catrice. En ja, neem je blush mee, neem je ook een blushkwast mee. Dit is de Blush Brush van Essence, ook hier staat een review van op de site!

 Je kan dan wel make-up meenemen.. Maar het is zeer belangrijk om het er ook weer af te halen 's avonds voordat je gaat slapen. Dus ook ik neem het mee. Het eerste wat je op de foto ziet is de Etos Verfrissende reiningings melk voor de normale en gemengde huid. Ik heb het gebruikt als oogremover maar je kan het eigenlijk over je hele gezicht gebruiken. Ik vind deze niet zo fijn.. Ik weet niet waarom, een beetje stug ofzo. 's ochtends kwam ik toch nog met een zwarte vlek onder mijn ogen wakker. Maarja.. hij is wel lekker handig. Het 2e wat je ziet zijn wattenschijfjes. Ja, die moet je meenemen. Later in dit artikel zie je ook dat ik ze nodig heb voor nagellak. Maar ik heb het ook nodig voor de remover. Het 3e wat je ziet is de deo van Dove, de Original. Een fijne deo. Ik zweet best erg. Het gaat aardig goed met deze deo en ik vind hem ook lekker ruiken! Het laatste product op de foto zijn de verfrissende reinigingsdoekjes van Nivea voor de normale tot gemengde huid. WAAAAHHH! Ik ben hier zo enthousiast over, fantastisch! Lekker zacht, fijne geur en ik heb het gevoel of mijn huid er rustiger door word. Wat op de verpakking van dit product staat, maakt hij echt waar! Hier komt waarschijnlijk ook een review van! Een heel fijn en inderdaad verfrissend product na een lange dag om je huid toch nog een oppepper te geven.
Geuren. Ik vind het fijn als ik een geur op heb. Niet te sterk hoor, dat vind ik weer vies, maar een lekker suptiel geurtje mag van mij wel. Gewoon lekker. De geuren die ik deze keur mee had zijn eigenlijk ook een beetje favoriet. E'motion komt van de Zeeman, echt een tip. Zoiezo.. voor geuren, als je niet veel te besteden hebt, heb je daar soms best lekkere geuren en goedkoop. Natuurlijk heb je niet de beste kwaliteit. Laat middag ruik je deze niet meer zo sterk, maarja. Ik heb al 2 geuren van de Zeeman een keer gekocht, en allebei behoren ze tot mijn favoriet. (Dit is trouwens de geur die je als eerste op de foto ziet). Hij ruikt lekker zoet, bloemachtig. Geuren omschrijven is altijd lastig! De 2e die je ziet is die van Mexx Fresh Woman. Inderdaad Fresh! Ik vind het een hele lekkere frisse geur. Ik denk dat dit zo'n geur is die iedereen lekker vindt. Ik vind deze geur fijn als ik niet goed geslapen heb, ik voel me door deze geur toch lekker Fresh! De 3e geur en laatste die ik mee had is de Pure van DKNY. Ook deze is weer lekker zoet, ik hou daarvan. Toch weer anders dan die van de Zeeman, duurder, zo ruikt hij ook. Eigenlijk heel lastig om te omschrijven. Ik denk wel dat je van dit geurtje moet houden.


 Haren borstelen moet ook elke dag gebeuren. Ik had mijn Tangle Teezer bij me. Een fijne borstel. Je borstelt en je klitten zijn weg zonder pijn! Waar je deze kunt kopen? Waarschijnlijk wel bij je kapper. Als ik mijn haren heb geborsteld, is het vaak toch nog pluizig. Daarom doe ik er ook altijd wat olie in. De olie die ik bij me had is een absolute topper is, is de Vitelity's Luxury Oil. Hij ruikt super lekker maar doet ook gewoon goed zijn werk, ook deze heb ik gekocht bij mijn kapper.

 Nagelproducten neem ik ook altijd mee. Mijn tante en ik maken van die leuke dingen op onze nagels. Ik typ dit stukje als ik al weer terug ben. Deze vakantie hebben we het niet gedaan. Maar goed ook, we hebben vooral een sportieve vakantie gehad en veel buiten gezeten. Slecht voor je nagels dus! (Lees: zwarte nagels!) Ik heb zoiezo altijd nagellakremover mee, die van de Kruidvat. Ik vind hem fijn, is zonder aceton en goedkoop voor de prijs vind ik. Hij neemt wel veel ruimte in je toilettas in.. een beetje jammer. Ook heb ik nagellak bij me. Een groene kleur van Fogan, heel mooi. Maar niet goed! Komt een review over! Ook het nagellakje Maybelline New York Express Finish. Geen idee welke kleur. Ook een mooie kleur. Nagellak van de Hema, ook zonder naam, een oud roze in ieder geval en de blanke lak van Essence. Goed en mooi! En ja.. hier hoort eigenlijk ook een nagelvijl bij... Maar die was ik dus vergeten. Mijn nagels krijgen vanavond een flinke opknapbeurt

 Jeeej! Make-up, voor de ogen. Als eerste zie je mijn favoriet de Essence Get Big Lahes Volume Boost Macara! Fijn met veel volume, kijk op de site voor de review. Daarnaast de Catrice Camouflage Cream in de kleur 010 Ivory. Heel fijn voor als je wallen hebt en ik vind het zoiezo fijn om het op te smeren omdat je er gelijk wakkerder uit ziet. Een fijn product! Ook hier wil ik een review over schrijven. Daarnaast zie je de Essence Get Big Lahes Volume Boost Mascara waterproof. Net zoveel volume als de niet waterproof, maar... is hij wel waterproof? Ik schrijf binnenkort een review! Ook deze heb ik meegenomen omdat het soms ook kan regenen op vakantie (dat wil je natuurlijk niet, maarja). Gelukkig hebben we het best getroffen met het weer! Ook voor het zwemmen is hij handig. Naast de waterproofmascara zie je een spiegeltje en daarna zie je mijn Etos authomatic kohl pencil. Ook hier heb ik een review van geschreven.

En dan alweer op naar de laatste foto... Nog wat verzorg dingetjes. Je ziet een handcreme van Oriflame. Niet gebruikt, helaas.. En ook mijn handen krijgen vanavond een opknapbeurt haha! Toch vind ik hem wel heel fijn, lekker zacht en heel erg lekker ruikend. Vaak ben ik te lui om het op te doen. Daarboven zie je tandpasta van Aquafresh, een mini. Ja.. ik heb eigenlijk geen voorkeur voor tandpasta.. Ik heb 1 tandpasta die ik nooit meer hoef. Het was bij mijn oma en het was bruin en stonk en smaakte verschrikkelijk! Ik twijfel nog steeds of het wel tandpasta was.. Goed, nu verder. Daaronder zie je de lippenbalsem van de Kruidvat Natural. Ook hier heb je een minireview gezien van op de site in het artikeltje zijdezachte lipjes! Fijn, deze heb ik wel gebruikt om mijn lippen lekker zacht te houden. Daaronder zie je stiekjes om je haar leuk te doen, gewoon handig, ook voor het zwemmen. En daarnaast een doodgewone tandenborstel.. ik héb een elektrische, maar ik ben de oplader kwijt...

Hopelijk hebben jullie veel plezier gehad met het lezen van dit artikel. De prijzen staan er inderdaad niet bij omdat ik dat allemaal niet meer weet en dit ook niet een review is. Ook wil ik nog even zeggen dat, als jullie dat willen, jullie even een comment moeten achter laten wanneer je wilt dat ik er een review van schrijf bij de producten waarbij ik dat nog niet heb gezet. Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)