maandag 20 mei 2013

Review || Nivea reininginsdoekjes voor de gemengde huid


Hoi allemaal! Vandaag weer een reviewtje. Vandaag heb ik het over de Nive reinigingdoekjes voor de gemengde huid. Ik zeg alvast dat de prijs in dit voorstukje, inleiding, intro wat het dan ook is! De prijs is 3,59 euro, tenminste, zoveel heb ik er geloof ik voor betaald. Op site's lees ik dat ze 4,59 en bij sommige wel 5 euro zijn! Misschien ligt dat eraan waar je het koopt. Ik heb er in ieder geval niet die prijs voor betaald maar 3,59 euro.

Wat de prijs ook is, 5 euro vind ik een beetje overdreven, maar 4,59 vind ik oke voor de kwaliteit. Er zitten 25 doekjes in een pakje. Misschien heb je het al een beetje gelezen in mijn wat zit er in mijn toilettas artikel. Ik vind ze fantastisch! Voor de gemengde huid is de mijne. Ik hem een keer voor de droge huid geprobeerd, maar dat werkte niet, ik kreeg meteen puistjes en bultjes enzo. Ik moet echt de gemengde hebben. Dat betekend dus wel dat de gemengde huid echt voor de gemengde huid is, en de droge huid echt voor de droge huid! Dat is natuurlijk al een goed teken. Deze is echt goed. Mijn huid wordt er een stuk rustiger door. Ik heb altijd van die rode vlekjes op mijn voorhoofd, geen puisten zijn het, irritatiesvlekjes?? Niet heel storend, maar let je erop, zoals ik doen, wel! Deze doekjes verminderen het een beetje. Daarnaast vind ik het ook lekker verfrissend wat ook op de verpakking staat. Ik vind het altijd belangrijk, wat op de verpakking staat, moet een product ook echt waarmaken! Nou, dat doet deze, nou en of! Ik vind het dus ook het geld waard, je kunt het kopen o.a bij de Kruidvat. Zeker een aanrader voor de gemengde huid! Een topper!

Liefs, x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)