dinsdag 14 mei 2013

Review || Mexx Fresh Woman

Hoi allemaal! Vandaag een lastige categorie om over te schrijven. Parfum.. Ik heb geen idee van welke geuren jullie houden en daarom is het zo moeilijk om er een review over te schrijven. Toch wil ik jullie kennis laten maken met deze geur omdat ik denk dat bijna iedereen hem wel oke vindt.

Herken je dat.. Je hebt een zware nacht gehad en je voelt je helemaal niet fris! Je hebt al een douche genomen, koud water in je gezicht gegooid, geontbeten, misschien een kop koffie op maar toch voel je je zo slap. Soms, niet vaak, heb ik dat ook wel eens. Ik ben te laat naar mijn bed gegaan en ben echt moe. Een geur kan mij in ieder geval al helpen dat ik mezelf in ieder geval een stuk frisser voel!

Dit is een geur, het is heel fris, alsof je net hebt gedouched. Ook vind ik dat je hem ook best lang kunt ruiken. Je hebt niet veel nodig om hem al best heftig te laten ruiken. 1 of 2 spuitjes in genoeg. Ook vind ik dat hij lekker licht ruikt. Ik weet niet. Soms heb je mensen die een hele zware lucht met zich mee brengen. De geur slaat bijna op je luchtwegen, zo heftig! Deze niet. Deze is fris en bloemig!  Het omhulsel vind ik bovendien ook nog lekker fris eruit zien! Lekker geurtje dus en zeker het proberen waard!

Ik heb deze gekregen van iemand, ik kan jullie dus niet de prijs geven. Ik wil het niet opzoeken op het internet om de prijs op te zoeken omdat ik dat asociaal vd. Sorry! Ik schat dat hij zo rond de 15 of 20 euro kost. Je kunt heb zoiezo kopen bij Kruidvat en DA! Volgens mij heb ik ook de mini versie. Ik hem heb gekregen met een douchegel, die overigens ook heel erg lekker fris ruikt. Als je hem ziet.. zeker een leuk cadeautje. Inmiddels is hij zo goed als op, dus de jarige heeft er denk ik zeker veel plezier aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)