donderdag 2 mei 2013

Review || Hema Illuminating Blush


Een tijdje terug was mijn moeder bij de Hema geweest. Ze vertelde dat ze daar make-up voor 1 euro perstuk verkochten, vlak naast de kassa. De volgende dag heb ik gelijk met een vriendin afgesproken om daar even naar toe te gaan. En wat kam ik daar tegen? Jawel deze prachtige blush voor echt maar 1 euro!
Ik was zo blij dat hij er tussen lag, want hij is zo mooi. Ik zag hem een tijdje geleden ook al voorbij komen maar toen vond ik hem wat aan de dure kant, namelijk 5 euro, of misschien zelfs wel iets duurder. Ik had snel foto's gemaakt, en heb hem daarna meteen opgedaan, en ik laat je nu weten wat ik vind!


Kijk eens naar dat prachtige patroontje! Ik wou er bijna niet in met mijn kwast, maar anders dan heb ik er ook niks aan. Ik heb geprobeerd expres in het midden te vegen en nog niet in het patroontje, want daar licht gewoon wat kleurstof op (soortvan dan). Dat veeg je na gebruik weg, en dan niet binnen 5 keer, nee meteen de eerste keer al, jammer! Bij mij zijn de kleurtjes al voor de helft weg dat vind ik erg jammer. Maar de kleur is zo mooi! Mooie glitters in het zonlicht. Het is overduidelijk deze blush is echt voor de zomer! Een mooi peachy kleurtje, en ook is deze beauty ook mijn 2e blush in mijn stash, nouja 'stash'... 


Deze blush becat 7gr en heeft echt een heel erg mooi patroontje. Jammer is alleen dat die dus snel weg gaat. De verpakking is mooi strak, alleen zie je wel veel vieze vingers en alle krasjes. Maar verder, echt deze blush is het kopen waard. Hij blijft goed zitten, geeft een mooie glans, hij is gewoon WAUW. Dus mocht je hem nog tegenkomen in de Hema bij jou in de buurt... koop hem, want hij is zijn geld waard. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)