zondag 12 mei 2013

Review || Hema Oogschaduw mini palet.


Toen ik pas in de Hema was en zag dat ze daar bakken hadden met 1 euro make-up kon ik het natuurlijk niet laten om er even in te snuffelen! Het waren bakken en er lag trouwens alleen maar make-up die echt nog niet gebruikt was. Dat is echt heel fijn, dan weet je zeker dat het nieuw is, bij kruidvat wil je nog wel eens een gestompte lipstick kopen. Maar goed, nu weer ontopic. In dit paletje zitten 6 kleurtjes. Het zijn echte winterkleurtjes, behalve de geel en de bruin, daarmee kan je een leuke zomer leuk mee maken, de rest zijn vrij koele tinten en daarom dus goed geschikt voor de winter, en dat is waarschijnlijk precies de rede waarom dit paletje in de actie was. Overigens dit paletje was er ook in de vorm van 2 blushes.





Er zitten twee kwastjes in het doosje, een 'blending kwast' en een sponsaplicator. Ook zit er een spiegeltje in het doosje waardoor je nu mijn prachtige mand ziet. Dat is dus handig als je op vakantie bent, dan hoef je ook niet speciaal een spiegeltje mee te nemen. Verder is de pigmentatie matig, en de kwastjes heb ik er maar uit gegooid, want die rollen overal heen. Zie je deze in de bak, dan zal ik hem toch laten liggen, want de oogschaduws zijn zo weer van je ogen af.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)