woensdag 8 mei 2013

Review || Kruidvat Aroma Douchegel | Calming


Hallo!

Toen ik laatst met mijn vriendin in het Kruidvat aan het rondsnuffelen was, wilde ik heel graag een douchegel,  of iets anders van dat soort. Het liefste iets aromatisch, en waar je rustig van wordt. Dat is namelijk goed voor het slapen gaan, en aangezien ik nogal een moeilijke slaper ben, leek dit me geweldig. Dus heb ik samen met mijn vriendin overal aan het snuffelen geweest, en mij rook deze fijn. We hebben ook nog even naar de my skin producten van Essence gekeken. 1 Product rook hevig naar reinigings- spul, en de andere, jawel, naar kinderverf??  Maar mijn keuze viel toch op deze douchegel van Kruidvat eigen huismerk. Deze kostte me ook maar €1,29,- dus ik hoopte natuurlijk dat dit goedje lekker & goed zal zijn! Dezelfde avond van de aankoop ben ik nog even onder de douche gesprongen en heb ik mijn lichaam lekker gewassen met deze gel. En, ik viel zowat in slaap onder de douche! Zo lekker! Na een tijdje werkt het wel uit, maar ik heb wel lekker geslapen. Dit ga ik zeker eens doen als ik gestrest ben ofzo, dan gaat het zeker helpen!


Ook is hij PH- Neutraal zoals je ziet, en ook dermatologisch getest. Je kan makkelijk in de fles knijpen, en pas daarmee ook uit, want er komt best veel uit, niet hard knijpen dus! De rest, dat hij verzorgend is enzo, maakt met niet zoveel uit, het ging me echt om de lavendel. Maar dat hij ook verzorgend is, is natuurlijk gelijk mooi mee genomen. :)

Deze douchegel kost €1.29,- en je kan hem alleen kopen bij Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)