donderdag 9 mei 2013

Review || Essence Lipbalsem

Hallo allemaal! Vandaag hebben we het over de lipbalsem van Essence. Ik kocht deze een paar weken geleden bij het Kruivat. Ik was samen met mijn vriendin aan het shoppen voor onze blog en voor onszelf natuurlijk! Ik moest echt een lipbalsem want mijn lippen waren ontzettend schraal. Eigenlijk wilde ik mijn geliefde lippenbalsem van Kruivat huismerk kopen, ontzettend goedkoop en ook nog eens goed, op onze blog staat er een minireview van bij het artikeltje over hoe je zelf je lippen goed kunt verzorgen. Maar ik dacht, nee, laat ik eens iets anders proberen dan deze. Ik kocht deze. Essence heeft sinds een paar maanden, deze lipbalsems uitgebracht. Ik vond het meteen een leuk idee, maar had ze nog niet gekocht. Toen ik die vrijdag toen we aan het shoppen waren, voor het Essence schap stond, dacht ik, laat ik deze eens proberen. De reden dat ik voor deze heb gekozen is dat hij lekker ruikt, lekkerder dan de andere 3 die te koop zijn bij Essence. De andere vond ik mierzoet, daarom heb ik voor deze gekozen.

Ik vind het een twijfelgeval, toch, soms. Soms ben ik er helemaal wild van, absoluut. Hij geeft een mooie glans aan je lippen, een beetje parelmoer achtig. Dat is zeker heel mooi. Hij ruikt ook lekker, en de verpakking is natuurlijk ontzettend leuk! Veel leuker dan al die andere saaie lipbalsems. Deze ziet er echt vrolijk uit, en nu eindelijk een beetje de zon begint te schijnen, word ik er helemaal vrolijk van! Maar waarom ik het een twijfelgeval vind soms, is omdat, als je het iets buiten de lijntjes smeert (wat ik zelf fijn vind omdat, als ik schrale lippen heb, ik vaak ook om mijn lippen heen velletjes heb, en ik het daar dan ook wil smeren) het oranje wordt. Dat is heel lelijk, het is niet een mooie oranje kleur, maar spaghetti oranje, alsof je net spaghetti hebt gegeten en je verschrikkelijk hebt geknoeid. Dat is een minpunt. Ik weet dus niet of ik deze snel opnieuw ga kopen, maar voor 1,39 misschien toch wel. Denk niet dat ik deze lipbalsem een slechte review geef nu. Juist een goede, toch wel, want er zijn meer voordelen dan nadelen. Alleen het nadeel wat aan deze lipbalsem zit, is groter dan wat ik bij andere producten heb, die ik heb getest.

Toch vind ik hem het kopen waard geweest. Hij is lekker zacht, ziet er leuk uit, en, als je niet buiten de lijntjes smeert, geeft hij je lippen een mooie glans!

Deze lipbalsem kun je dus kopen bij Kruidvat en Trekpleister en is 1,39 euro. Misschien kun je hem proberen? xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat iets leuks achter, het is snel gedaan :)